31 Ιανουαρίου 2009

Το τετράδιο της Αλκυόνης

Αυτό το κόκκινο σημάδι στον ορίζοντα είναι από το πληγωμένο φεγγάρι που κρύφτηκε στην ανάσα τ' ουρανού. Αυτό το κόκκινο σημάδι στο χιόνι είναι από το πληγωμένο μου όνειρο που κρύφτηκε στον ίσκιο της ψυχής μου.

Σήμερα ξέφυγα από τον ίσκιο μου. Φτερούγισα ελεύθερα στα τοπία της ψυχής μου. Πήρα την ανάσα της ροδακινιάς και ξέπλυνα το πρόσωπό μου
Έκλεψα το χαμόγελο από τον ύπνο ενός παιδιού και σκέπασα τη γύμνια μου. Μάζεψα τα σκόρπια φύλλα από τα όνειρά μου και άναψα φωτιά να ζεσταθώ.

Σχεδόν όλη μου τη ζωή την πέρασα στην ακροθαλασσιά. Κρατούσα ένα κοχύλι κι ονειρευόμουνα τον ωκεανό.

Ήμουν έτοιμη να πέσω στα κύματα, όταν πέρασε ξαφνικά ένα θαλασσοπούλι και μου ψιθύρισε: "Έι ψιτ... εσένα μιλάω. Μου παράγγειλε η ζωή να σου δώσω ένα φιλί."

Ένα μικρό ψαροκάικο είναι η ζωή μου. Ένα μικρό φθαρμένο ψαροκάικο που έχει σμαραγδιά φεγγάρια στο κατάρτι κι ένα ξεσκούφωτο ήλιο αληταρά για τιμονιέρη.

Τι με πιάνει και θέλω πάντα να τεντώνω τα σκοινιά και ν' αρχίζω τις ακροβασίες δίνοντας πέντε φάσκελα στις συνέπειες.

Αν βρισκόταν τώρα κάποιος δίπλα μου να μου ζεστάνει τα χέρια... Να μου πει ψιθυριστά, εντάξει, εντάξει, μη φοβάσαι... Κι εγώ να σύρω τα δάχτυλά μου στο πρόσωπό του και να πιάσω το σχήμα του χαμόγελού του. Να πιάσω το σχήμα του κόσμου. Αν βρισκότανε λέει...

Ευτυχώς σου λέω που έμαθα μερικά χρήσιμα πραματάκια. Να μαζεύω, ας πούμε, πολύχρωμα χαρτάκια και να βάζω ουρές στα όνειρά μου.

Κάνει τόση παγωνιά! Κι αυτή η ψυχή μου, τι μανία! Να θέλει να ρίχνει τα όνειρά της στη φωτιά για να ζεσταθεί...

Ευτυχώς που ξέχασε η αυγή όλα τα χρώματά της στην ψυχή μου. Έτσι δε φοβάμαι πια όταν σκοτεινιάζει.


Αλκυόνη Παπαδάκη

33 σχόλια :

  1. Η φωτο υπέροχη !
    Το κείμενο μιλά για την ψυχή !
    Η Παπαδάκη τελικά , είναι πολύ καλή !
    Τί άλλο να πω-λουλουδάκι εκπληκτικό ;
    Καλό Σ/Κ και να μας ξαφνιάζεις συχνά, με κείμενα που βγάζουν ομορφιά !
    ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "...Ήμουν έτοιμη να πέσω στα κύματα, όταν πέρασε ξαφνικά ένα θαλασσοπούλι και μου ψιθύρισε: "Έι ψιτ... εσένα μιλάω. Μου παράγγειλε η ζωή να σου δώσω ένα φιλί."..."

    κι εγώ το πήρα... ήθελα να γευτώ
    ζωή από τη ζωή του... τώρα ξέρω
    πως όποτε νιώθω μοναξιά... όποτε
    ζητώ μια αγκαλιά για να κουρνιάσω
    θα αναπολώ εκείνο το φιλί και θα
    ζεσταίνω τις χούφτες της μοναξιάς μου
    έτσι θα πλάθω όνειρα βαρκούλες
    και θα χαμογελώ σε κάθε αυγή
    που ξημερώνει...

    Θαυμάσιο κείμενο, οι επιλογές σου
    πάντα με ταξιδεύουν... λουλούδι μου... όμορφο!!

    Να είσαι καλά και καλό σ/κ ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Yπέροχο edelweiss... από τα πιο όμορφα κείμενα που έχω διαβάσει.

    Ένα ψαροκάικο... με σμαραγδιά φεγγάρια... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ'εχαριστώ ποιητά μου!

    Αγαπάω πολύ την Παπαδάκη..μιλάει στην δική μου ψυχή!!

    Καλό Σ/Κ και για σένα..φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Ευτυχώς που ξέχασε η αυγή όλα τα χρώματά της στην ψυχή μου. Έτσι δε φοβάμαι πια όταν σκοτεινιάζει".

    Χαίρομαι που μπορώ να σε ταξιδεύω..αρα συνταξιδιώτες λοιπόν!

    Καλό Σ/Κ Μαργαριταρένια..κι εσύ να είσαι καλά!!! :)**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πράγματι είναι πολύ όμορφο Σουζανα μου..κάθε φορά που διαβάζω την Αλκυόνη νιώθω λές και τα εχω γράψει εγώ ή πως τα εγραψε για μένα..την νιώθω πολυ κοντά διαβάζοντάς την..ξέρει να αγγίζει την ψυχή μου-μας!

    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος1/2/09, 12:43 μ.μ.

    Η Αλκυόνη και οι Αλκυονίδες σκέψεις της μας παρηγορούν μέσα στη σκοτεινιά αυτού του κόσμου.
    Καλημέρα λουλουδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Kαλό μήνα καρδιά μου.. Τί υπέροχεις σκέψεις είναι αυτές. Πραγματικά υπέροχες.. Να σαι καλά. Με ταξίδεψες πάλι.. Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΖΕΣΤΑ ΟΛΑ ΟΣΟ ΕΓΡΑΨΕΣ ΟΠΩΣ ΟΜΟΡΦΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ετσι ακριβώς Πανδώρα..και ξέρουν καλά πως να το κάνουν!

    Καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kαλό μήνα Χαρουλιτάκι :)

    Σ'ευχαριστώ!
    Κι εσύ να είσαι καλά..να περνάς να ταξιδεύουμε! :)

    Kαι δικό μου φιλί**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εισαι πολύ πολύ γλυκός καλέ μου Σκρουτζάκο!!

    Να έχεις ενα πολύ όμορφο βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος2/2/09, 9:03 π.μ.

    Τι καταπληκτικό βιβλίο...

    Και αυτή η φράση πως μπορεί να ζεσταίνει την καρδιά και τη ψυχή μου...

    Ευτυχώς που ξέχασε η αυγή όλα τα χρώματά της στην ψυχή μου. Έτσι δε φοβάμαι πια όταν σκοτεινιάζει.


    Καλημέρα και καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. "Ευτυχώς σου λέω που έμαθα μερικά χρήσιμα πραματάκια. Να μαζεύω, ας πούμε, πολύχρωμα χαρτάκια και να βάζω ουρές στα όνειρά μου.

    Κάνει τόση παγωνιά! Κι αυτή η ψυχή μου, τι μανία! Να θέλει να ρίχνει τα όνειρά της στη φωτιά για να ζεσταθεί..."

    Ολο υπεροχο....αλλα ξεχωρισα αυτο!!!!

    Τι ομορφα τα νεα σου χρωματα. Ανοιγει κι ευκολα πλεον!!!!!!!

    Καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ναι οδοιπόρε ειναι καταπληκτικό!!

    Αν και όλο το κείμενο μου αρέσει πολύ,ξεχώρισα κι εγω την ιδια φράση με σένα..

    Ευτυχώς που ξέχασε η αυγή όλα τα χρώματά της στην ψυχή μου. Έτσι δε φοβάμαι πια όταν σκοτεινιάζει.

    Καλή εβδομάδα φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μας αγγιξε όλους και ο καθένας μας ξεχώρισε και πήρε κάτι απ'αυτο dee dee..είναι υπεροχο κείμενο!

    Όσο για τα χρώματα τώρα,παντα αυτα είχα..αλλα εβγαιναν διαφορετικά λόγω του backround..δεν ξέρω γιατι..και δεν σου κρύβω οτι λυπήθηκα που το αφαίρεσα.

    Καλή εβδομάδα όμορφη dee dee :)

    xxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ...να έχεις πάντα δίπλα σου
    για να μη νιώθεις μόνη
    ένα βιβλίο συντροφιά
    από την ...Αλκυόνη
    Να ΄σαι καλά...να χαμογελάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι κάποια όνειρα,είναι εκείνη η συγχρονικότητα,είναι και κάτι άλλο..

    Εδω και χρόνια "πορεύομαι" με την Αλκυόνη, Βασίλη..η γραφή της μιλάει στην ψυχή μου..την αγαπάω πολύ!

    Κι εσυ να είσαι καλά.
    Θα χαμογελώ..νομίζω
    κάπου έχω κρύψει ένα χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αρη μου πολύ όμορφο αυτό που μου άφησες..

    Μόνο που πρέπει ν'αφήσω και μερικά απ'αυτα που αγαπάω μέσα στην άμμο..στα χέρια του χρόνου..στης θάλασσας την αγκαλιά.

    Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κάνει όντως πολύ παγωνιά εκεί έξω... Αλλά ευτυχώς κάποιες σκέψεις και κάποια λόγια υπέροχα που περιγράφουν τα όσα φοβάσαι να αντικρίσεις ή να συναντήσεις, σου δίνονται σα βέλη που θα γεμίσουν την άδεια φαρέτρα σου...

    Το τόξο πάντα μαζί μας κι ας μας βαραίνει στα βήματά μας... Τα όνειρα για να κατεβούν, πρέπει να τα τοξεύσεις.

    Πανέμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Βαριά η φαρέτρα..αλλα αξίζει να κουβαλάς αυτό το βάρος,για ενα όνειρο..

    Καλησπέρα Naxion :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό το κόκκινο σημάδι στον ορίζοντα ας είναι η καρδιά σου που ξεχείλισε από αγάπη
    Αυτό το κόκκινο σημάδι πάνω στο χιόνι ας είναι το σ αγαπώ που άφησε πάνω σε λευκό χαρτί η καρδιά του..
    Καλή σου νύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όμορφη ανάρτηση με το κείμενο μιας συγγραφέως που εκτιμώ πολύ. Μέρα καλή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ομορφο και γεμάτο αγάπη το πέρασμά σου Γιάννη..σ'ευχαριστώ!

    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σ' ευχαριστώ Λάκη..κι εγω εκτιμώ πολύ την Αλκυόνη!

    Μέρα καλή και για σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. οταν κοιτας την θαλασα νομιζης οτι μπορης να την ...περπατησης...και εαν πεσεις στην παγιδα της σκεψης σου......πνιγηκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κι όμως Γρηγόρη,υπάρχει τρόπος να..περπατήσεις τη θάλασσα..και υπάρχουν φορές που χάνομαι με τη σκέψη,μα ποτέ δεν πνίγομαι,βάζω σημάδια επιστροφής!

    Να έχεις ενα όμορφο βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος5/2/09, 8:45 π.μ.

    Ἐνδιαφέρουσα καταχώρηση.
    Εἶδα στό προφίλ σου ὅτι ἀσχολεῖσαι μέ ἐνδιαφέροντα θέματα καί ὅτι ἔχεις διαβάσει μερικά ἀπό τά βιβλία πού μου ἀρέσουν καί μένα. Διατηρῶ στό Space τήν σελίδα http://cid-f895636bde6d56f0.spaces.live.com/default.aspx
    Στό Sky drive ἔχω ἀναρτήσει διάφορα βιβλία πού σου προτείνω νά τά διαβάσεις:
    Στόν φάκελο Θρησκεῖες ἔχω τόν «Θεό» του Βίκτωρος Οὐγκῶ.
    Καί στόν φάκελο «Πρακτική φιλοσοφία» ἔχω μία σειρά βιβλίων σχετικῶν μέ τήν πρακτική πλευρά τῆς Γνώσης.
    Ἐπιπλέον σου προτείνω νά διαβάσεις τόν Τσουάνκ Τσού (ἐκδόσεις Ἑρμῆς στήν καταπληκτική μετάφραση Μάνιας Σεφεριάδη) καί τό Τάο Τέ Κίνκ (Πύρινος Κόσμος).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πρώτη φορά στο σπιτικό σου και σε βρίσκω παρέα με την Αλκυόνη μου(μου επιτρέπεις το μου;)
    Δεν την αγαπώ μόνο, τη λατρεύω, έχω διαβάσει όλα της τα βιβλία και πριν δυο μήνες όταν έμαθα ότι θα κυκλοφορήσει το καινούριο χάρηκα σαν παιδί. Δεν τον έχω δει ακόμη.

    "Να μαζεύω, ας πούμε, πολύχρωμα χαρτάκια και να βάζω ουρές στα όνειρά μου": αυτή είναι η Αλκυόνη!

    Τα φιλιά μου και μια ζεστή καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μιχάλη σ'ευχαριστώ πολύ..πέρασα απο την σελίδα σου,αλλα λόγου χρόνου την κοίταξα βιαστικά..αργότερα θα περάσω να κοιτάξω τα όσα μου ανέφερες.

    Σ'ευχαριστώ για το πέρασμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλώστην..σε περίμενα :)

    Θα με βρείς πολλές φορές ακόμη παρέα με την Αλκυόνη σου-μου-μας ομπρελίτσα μου..και αν γυρίσεις σε παλιότερες αναρτήσεις μου θα βρείς και άλλα δικά της κείμενα..και δική μου αγαπημένη βλέπεις!

    "Ευτυχώς που ξέχασε η αυγή όλα τα χρώματά της στην ψυχή μου. Έτσι δε φοβάμαι πια όταν σκοτεινιάζει".

    Ναι,αυτη είναι η Αλκυόνη..

    Και δικά μου φιλιά ****

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν οι σκιές της νύχτας σε κυκλώνουν ανοίγουν φωτινές χαραμάδες τα χρώματα της αυγής !!!!
      Μεγάλη Αλκυώνη την αγάπη μου .

      Διαγραφή

Κι είμαστε ακόμα ζωντανοί…
στη σκηνή,
σαν ροκ συγκρότημα…κι αν μας αντέξει το σκοινί…θα φανεί στο χειροκρότημα.