24 Ιανουαρίου 2009

Eυχαριστώ


Βραβείο Proximidade

Κατ'αρχάς να πω ενα μεγάλο ευχαριστώ στη Μαργαρίτα, που μου χάρισε αυτό το βραβείο φιλίας..τιμή μου!

Το βραβείο Proximidade περιγράφεται ως εξής:«Αυτό το blog επενδύει και πιστεύει στην εγγύτητα – την εγγύτητα στο χώρο, το χρόνο και τις σχέσεις. Αυτά τα blog είναι εξαιρετικά γοητευτικά. Αυτοί οι bloggers προσπαθούν να βρουν και να γίνουν φίλοι. Δεν ενδιαφέρονται σε βραβεία για την προσωπική τους άνοδο! Η ελπίδα μας είναι όταν κοπούν οι κορδέλες των βραβείων αυτών, να αναπαραχθούν ακόμη περισσότερες φιλίες.Παρακαλώ δώστε περισσότερη προσοχή σ’ αυτούς τους συγγραφείς!»Proximidade is described as follows:'This blog invests and believes in PROXIMITY - nearness in space, time and relationships. These blogs are exceedingly charming. These kind bloggers aim to find and be friends. They are not interested in prizes for self-aggrandizement! Our hope is that when the ribbons of these prizes are cut, even more friendships are propagated. Please give more attention to these writers!'This blog award should be sent to your favorite eight bloggers and they, in turn should forward to eight of their favorites. You should include the text for Proximidade (above) in your announcement blog.As I have to choose only eight, the Proximidade Award goes to:

Υ.Γ θα ήθελα πολύ να μπορούσα να το μοιραστώ με όλους αλλα δυστυχώς,πρέπει να το δώσω σε οκτώ μπλόγκερ μόνο..απ'την αλλη φτιάξαμε μια μεγάλη αλυσίδα φιλίας που πιστεύω κρίκος στον κρίκο..το βραβείο θα στολίσει πολλά μπλόγκ.

Απονέμω λοιπόν το βραβείο στους:

Σκόρπιες λέξεις

31 σχόλια :

  1. Και εις ανώτερα, λοιπόν. Ένα EDELWISS πάντα εντυπωσιάζει, αφού γνωρίζει πώς να φυτρώνει στ' απόκρημνα.

    Καλημέρα και συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eυχαριστώ πολύ Πάνο..θα ήθελα να το προσφέρω σε όλους τους φίλους,αλλα αφού αυτο δεν ήταν εφικτό..μοιράζομαι το δικό μου μαζί σας!

    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Edelweiss συγχαρητήρια λοιπόν...και να έχεις ένα πολύ όμορφο σαββατοκύριακο....φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ Ελενα

    Καλό Σαββατοκύριακο και για σένα!

    Και δικά μου φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ AnticapitalistA..ότι καλύτερο και για σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σωστά Ένα EDELWISS πάντα εντυπωσιάζει, αφού γνωρίζει πώς να φυτρώνει στ' απόκρημνα.συμφωνώ με τον ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ
    καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σ'ευχαριστώ πολύ Ανεμε..

    Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θελω να συγχαρώ όλα τα παιδιά, μα για κάποιο λόγο δεν μου ανοίγει καμία σελίδα ακόμη και τη δική μου αργεί πολυ..
    Οπότε θα το κάνω απο δώ και θα τους ευχηθώ και εις ανώτερα..ας είναι αυτό το βραβείο η αρχή για την κατάκτηση πολλών ακόμη βραβείων..
    Συγχαρητήρια σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γιατί το Εμείς, είναι καλύτερο απ'το.. Εγώ !!!

    :)) Την αγάπη μου καλή μου
    και πολλά μαργαριταρένια φιλιά ****

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΡΙΚΟΣ ΦΙΛΙΑΣ ΟΛΩΝ.ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όταν σου δίνουν βραβείο άνθρωποι γενναίοι και ευαίσθητοι, που εκτιμάς και θαυμάζεις, αυτό το βραβείο έχει μεγάλη αξία…
    Σε ευχαριστώ λοιπόν για αυτή τη μεγάλη τιμή Σπάνιο Λουλούδι των Βουνοκορφών και το παίρνω για να θυμάμαι πάντα τη φιλία μας, τους κοινούς μας φίλους και τον κοινό μας αγώνα για περισσότερο φως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λουλουδάκι ΜΠΡΑΒΟ ! Πολύ χαίρομαι !
    Το αξίζει η ιστοσελίδα σου ! Και πολλά περισσότερα θα έλεγα !
    Τώρα τί να σου πω ; Εκεί που με σταμάτησες να σου λέω ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ , μου προσφέρεις τώρα αυτό ! Φταίω εγώ ; ΟΧΙ , πες μου ! φταίω εγώ ν'αρχίσω ξανά τα ευχαριστώ ;
    Εντάξει....δεν θα το παρακάνω !
    Το βραβείο μου θα πάρω και την 'κάνω'!χαχαχαχαχα.....
    Λουλουδάκι, πάντα επιτυχίες να έχεις! ΄
    Με εκτίμηση σε φιλώ και σε καληνυχτώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ναι Μαργαρίτα,το Εμείς, είναι πάντα καλύτερο απ'το.. Εγώ !!!

    Και την δική μου αγάπη''
    και πολλά πολλά μαργαριταρένια φιλιά ****

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστώ..και τα δικά μου συγχαρητήρια Σκρουτζάκο πάντα επιτυχίες να έχεις!
    Εχω πρόβλημα..δεν μου ανοίγουν οι σελίδες σας..πιστεύω να είναι προσωρινό :)

    Kαλό βράδυ μικρούλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δική μου τιμή που το δέχτηκες Σταύρο..δική μου η τιμή!

    Σ'ευχαριστώ για τα τόσο όμορφα λόγια
    Να εχετε ένα πολύ όμορφο βράδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Tι θα κάνω με σένα?
    Πάρε το βραβείο και εξαφανίσου!!

    Το αξίζεις,να είσαι
    σίγουρος γι'αυτό ποιητά μου..

    Έχεις και την δική μου εκτίμηση και αγάπη και το ξέρεις!

    Πολλά φιλιά(κάνε τη μοιρασιά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συγχαρητήρια για το βραβείο και πάνω από όλα γιατί το μοιράζεσαι μαζί μας και εννοούμε όλους τους διαδικτυακούς σου φίλους.

    Ευχαριστούμε επίσης που μας συμπεριέλαβες στην λίστα απονομή σου και εμείς θα συνεχίσουμε αυτό που δεν άφησε το όριο των 8 να κάνεις.

    Καλημέρα edelweiss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συγχαρητήρια Edelweiss, και σ' ευχαριστώ που το μοιράστηκες!

    Πάντα να σκορπάς χαμόγελα και να πραγματοποιείς ευχές καθώς διασχίζεις το μαύρο βελούδο του ουρανού :)

    Νίκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. kai egw edw na dosw ta sinharitiria kai tis eyhes moy gia oti kalitero ..na eheis ena omorfo ximeroma fili moy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Ομαδα Π
    Ευχαριστώ πολύ..φυσικά και το μοιράζομαι μαζί σας..οι φίλοι πρεπει να τα μοιράζονται ολα!
    Ετσι κι εγω μοιραζομαι το δικο μου βραβειο με ολους τους φιλους μου!

    Ευχαριστώ επίσης που αποδεχτήκατε αυτο το βραβείο..καλή συνέχεια στην αλυσίδα που φτιάξαμε!!

    Καλή σας μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σ'ευχαριστώ πολύ Νaxion-Νiko..συνέχισε να είσαι ονειρο μεσα σε όνειρο..είναι πολυ όμορφα στα όνειρα..και σε μένα αρέσει εκεί!!


    Καλημέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σ'ευχαριστώ OI.METHISTANES..και για σένα ευχομαι το καλύτερο!!

    Να εχεις μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σε ευχαριστώ πολύ που με τιμάς με την αγάπη σου, καλή μου αστρολουλουδένια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συγχαρητηρια, ευχομαι ακομα μεγαλυτερες επιτυχιες στο πολυ ομορφο blog που εχετε δημιουργησει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σ'ευχαριστώ πολύ mygreekblogspot ότι καλύτερο και για σένα..να έχουμε όλοι επιτυχίες και εκτός μπλόγκ..στην καθημερινότητά μας, στις συναναστροφές μας με τους ανθρώπους γύρω μας..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εγώ σε ευχαριστώ Χριστίνα, για τους θησαυρούς που μοιράζεσαι μαζί μας!

    Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ποτε θα βγαλεις αυτο το backround ;;; Αργει παντα πολυ να μου ανοιξει τη σελιδα σου. Της υπομονης ειναι!!

    Ευχαριστω παρα πολυ για το βραβειο edel μου. Βραβειο ειναι τα λογια σου και χαιρομαι τοσο πολυ που σε γνωρισα απο κοντα!!

    Στο τρεξιμο ειμαι παλι!!

    Μολις βρω χρονο θα στολισω με το βραβειο καποια ομορφη γωνια του e-σπιτικου μου :):)

    xxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χμ..λές γι'αυτο να έχω πρόβλημα κι'εγώ?..αν και μου αρέσει πολύ μάλλον θα το βγάλω τελικά!

    Τα δικά σας λόγια να δείτε τι μου έχουν κάνει εμένα..
    Κι εγώ χαίρομαι πολύ..και δεν θα ξεχάσω εκείνο το τεράστιο χαμόγελο που είχες όταν συναντηθήκαμε..έλαμπες ολόκληρη!!
    Ασε τους κοινούς φίλους..

    Kι εγω ετρεχα μέχρι τώρα!ουφ

    πολλά πολλά φιλιά όμορφη

    xxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Το Σ-Κ οπως ξερεις θα λειπω.

    Καθημερινη προλαβαινεις κανενα μεσημερακι στην ιδια καφετερια;; Αν θυμαμαι καλα δε μας βολευουν οι ωρες τις καθημερινες; Θα μιλησουμε απο Δευτερα.

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. κοριτσακι μου γλυκο, μετα απο τοσους μηνες ξεφυλλισα τις παλιες μου αναρτησεις και... αντιληφθηκα το βραβειο σου!!!!!!
    εκεινο τον μηνα που μου το δωρισες σημαντικα γεγονοτα στην καθημερινοτητα μου με κρατησαν αποπροσανατολισμενη...
    οτι και να πω ειμαι αδικαιολογητη

    σε ευχαριστω απο καρδιας! με συγκινησες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κι είμαστε ακόμα ζωντανοί…
στη σκηνή,
σαν ροκ συγκρότημα…κι αν μας αντέξει το σκοινί…θα φανεί στο χειροκρότημα.